Поширені запитання

Поповнення рахунку

Для поповнення рахунку Вам буде необхідно зробити 4 кліки:

  • 1. Увійти в «Особистий кабінет» (кнопка знаходиться у правій верхній частині сайту).
  • 2. Обрати підрозділ «Введення коштів».
  • 3. У з’явившомуся блоці вказати суму, яку Ви збираєтеся зарахувати на депозит.
  • 4. Обрати зручну для Вас платіжну систему і провести «Оплату».
  • 5. Або поповнити свій баланс через термінали. Детальніше.

Вивід коштів

Для виводу коштів з ігрового рахунку Вам необхідно зробити декілька кліків:

  • 1. Увійти у «Особистий кабінет» (кнопка знаходиться у правій верхній частині сайту).
  • 2. Обрати підрозділ «Вивід коштів».
  • 3. У відкрившійся формі необхідно вказати номер карти і вказати необхідну до виводу суму.
  • 4. Обрати зручну для Вас платіжну систему і виконати «Вивід коштів».
  • 5. Cтягується комісія (1% + 2 грн), якщо сума виведення менше 300 грн. Якщо сума обороту ставок (сума придбаних квитків) менше суми внесених коштів, помноженої на 3 - стягується комісія (1% + 2 грн), крім того компанія має право утримати 10% від суми виводу в якості витрат на здійснення платежу.

Мінімальна сума для виводу - 70 грн. В цілях безпеки Ваш запит на вивід коштів буде перевірений адміністратором протягом максимум 72-х годин, після чого вказана сума буде перерахована на Вашу карту.

Необхідність реєстрації

Реєстрація на сайті Золотий Кубок Онлайн потрібна щоб отримати можливість користуватися усіма нашими продуктами.

Реєстрація надає Вам право відкрити безкоштовний рахунок на сайті Золотий Кубок Онлайн, не приймаючи на себе ніяких обов’язків. Рахунок допоможе керувати вашими особистими даними і доступними коштами, а також приймати участь у розіграшах у іграх на сайті та бонусних програмах.

Верифікація облікового запису

При використанні однієї картки для поповнення рахунку і виведення коштів достатньо зареєструватися на сайті Золотий Кубок. Однак, в ряді випадків може знадобитися верифікація вашого облікового запису.

У разі використання декількох карт верификація аккаунта обов'язкова. Це необхідно для безпечного переказу коштів.

Щоб верифікувати Ваш аккаунт, відправте з вашої поштової скриньки, яка вказана в профілі, на поштову скриньку [email protected] наступне:

  • Скан або фотографію паспорта* або водійського посвідчення з ім'ям і фотографією.
  • Скан або фотографії лицьового боку використовуваних карт**.
  • Ваші фотографії (Селфі) з паспортом і використовуваними картами.

* Для паспортів старого зразка: 1-4 розвороти.

Для ID-карт: лицьова сторона (з фотографією).

** Повинні бути розбірливо видно: Ім'я, Термін дії - місяць і рік, номер картки - перші шість і останні чотири цифри.

Якщо у Вас виникли питання, зверніться в службу підтримки Золотого Кубка.


Контакти служби підтримки:

Зателефонуйте нам: (+38) 067 500-02-31 або (+38) 050 305-23-72 або (+38) 067 535-12-36

Напишіть нам: [email protected]

Зв'яжіться з нами через WhatsUp \ Viber: (+38) 067 407 65 31

Або за допомогою ВКонтакте:

https://vk.com/goldcupua


Також Ви можете зв'язатися з нашим спеціалістом компанії, використовуючи форму зв'язку, розташовану в нижній частині сторінки сайту:

З повагою, команда підтримки Золотого Кубка.

Демо режим

Демо режим доступний без реєстрації, при цьому Ви зможете спробувати свої сили у лотереї. Використовуючи демо режим, баланс Вашого рахунку не буде змінюватися у ході гри. Демо режим не дає можливості приймати участь у бонусних програмах, розіграшах у іграх на сайті, а також не буде доступним поповнення та вивід коштів.

Забули свій пароль?

Вам необхідно на сторінці входу натиснути Відновлення і вказати електронну пошту, яка була вказана при реєстрації на сайті. Лист c інструкціями буде вислано на електронну пошту.



Контакти служби підтримки:

Зателефонуйте нам: (+38) 067 500-02-31 або (+38) 050 305-23-72 або (+38) 067 535-12-36

Напишіть нам: [email protected]

Зв'яжіться з нами через WhatsUp \ Viber: (+38) 067 407 65 31

Або за допомогою ВКонтакте:

https://vk.com/goldcupua


Також Ви можете зв'язатися з нашим спеціалістом компанії, використовуючи форму зв'язку, розташовану в нижній частині сторінки сайту:

З повагою, команда підтримки Золотого Кубка.

Хтось інший дізнався мій пароль / ім’я користувача?

Вам слід негайно сповістити про це відділ підтримки клієнтів, при цьому надавши всі зареєстровані Вами данні при відкритті рахунку (для підтвердження Вашої особи, як власника рахунку). Ми заблокуємо Ваш рахунок і спробуємо вирішити проблему.


Контакти служби підтримки:

Зателефонуйте нам: (+38) 067 500-02-31 або (+38) 050 305-23-72 або (+38) 067 535-12-36

Напишіть нам: [email protected]

Зв'яжіться з нами через WhatsUp \ Viber: (+38) 067 407 65 31

Або за допомогою ВКонтакте:

https://vk.com/goldcupua


Також Ви можете зв'язатися з нашим спеціалістом компанії, використовуючи форму зв'язку, розташовану в нижній частині сторінки сайту:

З повагою, команда підтримки Золотого Кубка.

Чи може третя особа отримати доступ до мого рахунку?

Це може статися в деяких випадках, якщо Ви покинули свою сторінку, закривши її лише кнопкою «Х», не натиснувши кнопку «Вихід».

Також слід пам’ятати, що передача аккаунту третім особам заборонена!

Обов’язки при реєстрації на сайті

Немає. Реєстрація ніяким чином не накладає на Вас обов’язків, наприклад, вона не зобов’язує Вас регулярно робити депозити або певну кількість ставок. Тим не менш, реєструючись, Ви приймаєте наші «Правила Лотереї».

Як активувати бонус?

1) В особистому кабінеті в розділі «Мої бонуси» введіть виданий Вам промо-код і натисніть кнопку «Підтвердити».

2) Після введення промо-коду, у блоці «Наявні бонуси» Ви побачите доступний Вам бонус. Для активації бонусу Вам необхідно верифікувати номер Вашого мобільного телефону. Якщо Ви вже верифікували номер телефону, перейдіть до пункту 5, якщо ні - натисніть кнопку «Верифікувати».

3) Після натискання кнопки «Верифікувати», Ви будете автоматично перенаправлені у розділ «Редагування даних», де Вам необхідно ввести номер свого мобільного телефону і натиснути кнопку «Відправити код для підтвердження».

4) Отриманий по смс код необхідно ввести у другому полі і натиснути кнопку «Зберегти».

5) Тепер Вам доступна активація бонусу. У розділі «Мої бонуси» натисніть кнопку «Активувати» під доступним Вам бонусом.

6) Відразу після активації бонусу Ви будете автоматично перенаправлені у розділ «Внесення коштів» для здійснення поповнення особистого балансу. Бонус буде нарахований на Ваш баланс автоматично.

7) ВАЖЛИВО! Якщо після активації бонусу Ви вийшли з розділу «Внесення коштів», не здійснивши поповнення особистого рахунку, то для отримання бонусу Вам необхідно повернутися у розділ «Мої бонуси» та повторити все починаючи з пункту 5, до здійснення поповнення особистого рахунку.

Не знайшли відповіді на своє запитання?

Якщо Ви не знайшли інформацію що Вас цікавить, наші фахівці будуть раді Вас проконсультувати! Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом!


Контакти служби підтримки:

Зателефонуйте нам: (+38) 067 500-02-31 або (+38) 050 305-23-72 або (+38) 067 535-12-36

Напишіть нам: [email protected]

Зв'яжіться з нами через WhatsUp \ Viber: (+38) 067 407 65 31

Або за допомогою ВКонтакте:

https://vk.com/goldcupua


Також Ви можете зв'язатися з нашим спеціалістом компанії, використовуючи форму зв'язку, розташовану в нижній частині сторінки сайту:

З повагою, команда підтримки Золотого Кубка.